FAQ

Har du spørgsmål?

Vi har samlet en række af de mest stillede spørgsmål omkring at blive kunde hos D4. Finder du ikke det svar du leder efter under nedenstående spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte os via nedenstående kontaktboks eller på tlf. 45 90 31 50.

FAQ

Kan D4InfoNets webapplikationer interagere med hinanden?

Ja. D4InfoNet er meget fleksibelt opbygget, og alle webapplikationerne kan indgå i relationer med hinanden. D4InfoNets webapplikationer er åbne og interaktive elementer, der fungerer som byggeklodser med talrige kombinationsmuligheder. Derfor kan I nemt sammensætte en it-løsning, der imødekommer jeres virksomheds specifikke behov.

Har vores virksomhed mulighed for at tilpasse D4InfoNet efter behov?

Ja, D4InfoNets webapplikationer er bygget op omkring standardfunktionaliteter. Det betyder, at I kan anvende, administrere og kontrollere den enkelte applikation, som I vil. Denne fleksibilitet gør, at brugergrænseflade og funktionalitet kan tilpasses og personliggøres efter behov. Det kan I selv gøre uden ekstern bistand fra vores konsulenter. Hvis I alligevel skulle få brug for hjælp, står vi naturligvis til rådighed.

Skal vi have bestemte it-programmer for at kunne anvende D4InfoNet?

Nej, det er som udgangspunkt ikke nødvendigt. Vores webapplikationer er nemlig browserbaserede. Det betyder, at vi blot skal installere D4InfoNet på jeres server, så har I adgang via jeres internetforbindelse. Se vores tekniske specifikationer her.

Er det muligt at få en hosted løsning?

Ja, I kan enten vælge at få installeret D4InfoNet på jeres egen server eller at få en hosted løsning hos os.

Bliver D4InfoNet opdateret?

Ja, vi arbejder løbende på at videreudvikle D4InfoNet. Vores opdatering indbefatter nye funktionaliteter og features, som vi bl.a. har udviklet på baggrund af kundernes tilbagemeldinger. På den måde vedligeholder vi løbende den softwareløsning, I har valgt.

Hvem i vores virksomhed kan få adgang til D4InfoNet?

I bestemmer selv, hvilke medarbejdere der skal have adgang til D4InfoNet. I definerer altså selv brugerrettighederne og udstikker på den måde rammerne for anvendelse af softwaren. Alle webapplikationerne er nemme at brugersegmentere.

Kan D4InfoNet arbejde sammen med andre it-programmer?

Ja, D4InfoNet kan både importere og eksportere data fra og til eksterne kilder. Derfor kan vi nemt og hurtigt sikre interaktion med økonomisystemer, kundedatabaser, Microsoft SharePoint m.fl.

Er der sprogstyring i D4InfoNet?

Ja, vi leverer som udgangspunkt D4InfoNet med mulighed for dansk, engelsk og tysk som standardsprog. Har I behov for andre sprog, finder vi en løsning til jer.

Er det nemt at anvende D4InfoNet?

Vi sætter brugervenlighed i højsædet. Derfor har alle vores webapplikationer en intuitiv brugerflade med kommandoveje, der ligner dem, I kender fra internettet. Det betyder, at jeres medarbejdere hurtigt kan lære at betjene D4InfoNet. Hør hvad vores kunder siger om os her.

Får vi undervisning i brugen af D4InfoNet?

Ja. Når I køber webapplikationer af os, er introduktionsundervisning inkluderet i prisen. Vores konsulenter træner her jeres brugere grundigt, så de bliver fortrolige med applikationernes forskellige funktionaliteter og features.

Hvilken support kan vi forvente?

Vi tilbyder telefonisk helpline mandag til torsdag mellem 8.30-16.30 og fredag mellem 8.30-16.00. Vores konsulenter sidder klar ved telefonerne med råd og vejledning, og alle typer af spørgsmål er velkomne. Det er naturligvis også muligt at sende os e-mails. Ønsker I teknisk support 24/7, så ring til os på vores helpline-nummer, og hør mere om den mulighed. Nummeret er tlf.:+ 45 45 90 31 50.

Skal vi hjælpe dig?