HELPLINE

Vi er med jer hele vejen

Vi sætter en ære i at levere en god og personlig service, og vi ser det som vores fornemste opgave at sørge for, at jeres hverdag forløber så nemt som muligt.

Altid klar ved telefonerne

Sidder I med et spørgsmål eller et problem, så tøv ikke med at ringe til os. Vi har konsulenter siddende klar ved telefonerne, som kan svare på alle typer spørgsmål, i et sprog, så alle kan være med. Hos os er ingen spørgsmål ubetydelige eller dumme.

I har også mulighed for at søge hjælp i de manualer og quickguides, der ligger tilgængelig i jeres D4InfoNet. Det er helt op til jer.

Vi bruger den feedback, vi får fra jer kunder til at optimere vores løsninger. Så brug os endelig, så vi i fælleskab kan skabe et bedre D4InfoNet.

Ring til Helpline på +45 4590 3150
Skriv til Helpline på helpline@d4.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag mellem 09:00 – 16:00
Fredag mellem 09:00 – 15:30

Teknisk support 24/7
Har I brug for ubegrænset support, kan vi tilbyde teknisk support 24 timer i døgnet, alle ugens 7 dage. Ring til os på +45 4590 3150 og høre mere om den mulighed.

Åbningstider

Få tilsendt en tjekliste

Hent en tjekliste, som sætter fokus på hvad I bør overveje, før I investerer i et nyt ledelsessystem. Udfyld felterne, så fremsender vi tjeklisten hurtigst muligt.