D4InfoNet

LEDELSESSYSTEM

Optimér din organisations processer
med D4InfoNet - et valideret kvalitetsledelsessystem

Vi hjælper virksomheder med at øge deres effektivitet, indtjening og konkurrenceevne. Det gør vi ved at levere et fleksibelt ledelsessystem, der til enhver tid kan imødekomme specifikke behov indenfor organisatorisk procesoptimering. Med D4InfoNet får I et kvalitetsledelsessystem, der effektiviserer jeres dokumentstyring, understøtter vigtig og relevant vidensdeling på tværs af organisationen, og giver jer det forkromede overblik og samler virksomhedens detaljer – alt sammen i en fleksibel standardløsning, der til enhver tid kan imødekomme specifikke behov indenfor organisatorisk procesoptimering.

DOKUMENTSTYRING

Unik dokumentstyring

Med elektroniske dokumentstyring får I et godt overblik over virksomhedens dokumenter og arbejdsgange. Det er et enkelt og tidsbesparende ledelsessystem, der samler alle vigtige dokumenter et sted, hvor I kan styre og håndtere dem. Dokumentstyringssystemet sikrer kvaliteten i jeres processer, og I kan hele tiden dokumentere, at I overholder kravene til arbejdsgange og processer. I kan nemt tildele og administrere rettigheder, så I vælger, hvilke dokumenter brugerne kan se.

Gennemtestet og
brugervenligt

I får en browserbaseret løsning, der fungerer på både computer, mobil og tablet. I kan nemt og hurtigt oprette og vedligeholde jeres dokumenter i digitale ringbind, og I får et visuelt overblik over dokumenter, procedurer og håndbøger. Det er et brugertestet og let tilgængeligt system. Brugerne og medarbejderne kommer hurtigt i gang med at anvende det, og I opnår større effektivitet og arbejdsglæde.

Styring af krav og processer

Med vores ledelsessystem er I sikre på, at I altid overholder kravene til processer og arbejdsgange. De elektroniske håndbøger giver jer en påmindelse, hver gang et dokument har behov for at blive revideret, hver gang I skal forholde jer til noget specifikt eller eksempelvis ændre en procedure. I får en kvittering, når en medarbejder har læst et dokument, der er blevet sendt i træning, så I kan dokumentere, at medarbejderne har sat sig ind i relevante procedurer og retningslinjer.

Effektiv dokumenthåndtering

De elektroniske håndbøger giver en effektiv og hurtig dokumenthåndtering, fordi I altid får vist den gældende og godkendte version af et dokument eller en procedurebeskrivelse. I sparer tid på at lede i papirbunker og på serveren efter den nyeste udgave, og I har nem adgang til dokumentets historik. I behøver heller ikke bekymre jer om at administrere jeres links. Links i systemet peger altid på den nyeste version af dokumentet, også når det er blevet opdateret.

Nemt at arbejde med

D4InfoNet er et fleksibelt standardsystem, der passer til alle jeres behov og processer. Det skaber værdi for alle virksomheder, både den lille servicevirksomhed og den globale medicinalvirksomhed. I får enkel, fleksibel og overskuelig kvalitetsstyring i stedet for et kompliceret system, som I skal passe ind i. Værktøjet kan som udgangspunkt alt det, I har brug for. Er der behov for yderligere funktioner, er det nemt at tilpasse.

Få de forkromede overblik med flowcharts

Det kan være en udfordring at have styr på de små detaljer og samtidig bevare det forkromede overblik. Med flowcharts er det arbejde blevet betydeligt nemmere.

FLOWCHARTS

Stærkt visuelt ledelsesværktøj

Med flowcharts kan I skabe et enkelt grafisk overblik over jeres arbejdsgange, og I får en visuel indgang til virksomhedens vigtige dokumenter og viden. Værktøjet er et effektivt ledelsesværktøj, fordi det bliver enkelt og hurtigt at navigere i jeres system. I kan skabe brugervenlige workflows, der er nemme at forstå.

Med interaktive flowcharts og diagrammer kan I illustrere og fremhæve de processer og værdikæder, der er størst behov for og som bliver brugt mest. Det kan fx være proceduren for et kerneprodukt, personalehåndbogen eller noget helt tredje, der skaber værdi hos jer.

Rød tråd i
dokumentstyring

Flowcharts støtter flere af de andre værktøjer i ledelsessystemet D4InfoNet. Blandt andet håndbøgerne og de elektroniske formularer. Det giver jer en grafisk rød tråd og et overblik over hele jeres dokumentstyring. 
Med de grafiske redskaber kan I illustrere komplekse procedurer og skabe et brugervenligt overblik over data. Klikbare illustrationer kan være genveje til mere information og gør det nemt at navigere i. 

Efter få klik med musen er I dybt nede i håndbøgerne og kan lynhurtigt finde dokumenter.

Brugervenligt

Det er nemt at komme i gang med at anvende flowcharts. Værktøjet er brugertestet og meget brugervenligt. Brugerne kan selv designe deres brugerflade og arbejdsgange, så de har hurtig adgang til dokumenter. I vælger selv, hvordan I designer og viser jeres processer. Kan lave både komplekse illustrationer og simple flowcharts. I kan også bruge flowcharts til at skabe et elegant og brugervenligt intranet til jeres virksomhed og medarbejdere – et intranet, der er fuldt integreret med ledelsessystemet og alle væsentlige dokumenter og data.

Opbygning af flowcharts

Der er helt frie rammer for opbygningen af flowcharts og applikationen appellerer i høj grad til kreativitet og leg med grafiske udtryk. Flowcharts systemet fungerer som et tegnebræt, hvor I frit kan opbygge og designe. I kan blandt benytte forskellige animationer og videoer ligesom I kan benytte jer af PNG, GIF, JPEG. De brugervenlige værktøjer og panelet af figurative muligheder sørger for, at det er nemt at placere og redigere elementerne. Det er også muligt at oprette links mellem flowcharts interne og eksterne data.

Hurtigt i gang

I kan hurtigt komme i gang med at gøre jeres kvalitetsledelse mere visuel og overskuelig. Vi uddanner jer i at bruge flowcharts og guider jer gennem processen. Har I grafikere i huset, vil de kunne hjælpe jer med de avancerede funktioner og løsninger. Har I brug for yderligere input, er vi klar til at hjælpe.

Målrettet kommunikation med en effektiv Nyhedsportal

Med nyhedsportalen får I en kanal til deling af faglige og sociale budskaber. I får en digital opslagstavle, hvor HR-afdelingen kan fortælle, når nye medarbejdere har første arbejdsdag eller minde om fødselsdage. Brugerne kan udveksle viden og interagere på tværs. I øger kommunikationen i virksomheden og skaber større arbejdsglæde. Portalen kan være jeres levende og brugervenlige intranet, hvor informationer og viden cirkulerer.

NYHEDSPORTAL

Ledelsesværktøj til vidensdeling

Når ledelsen vil kommunikere til medarbejderne, kan I målrette nyheden til enkeltpersoner eller afdelinger. Det er kun de valgte modtagere, der kan se nyheden, så I slipper for forstyrrende massemails i indbakken, når nyheden kun er vigtig for fx salgsafdelingen eller produktionen.

Nyhederne kan indstilles til at forsvinde, når de ikke længere er relevante. Modtagerne kan svare på nyheder og interagere i en tråd, og I kan indsætte billeder, filer og emojis.

Effektiv intern
dokumentstyring

Nyhedsportalen er et værktøj til at understøtte jeres dokumentstyring og kvalitetsledelse. I får integreret den interne kommunikation med jeres elektroniske ledelsessystem. Nyheder og budskaber fra ledelsen og medarbejderne skaber liv og trafik, fordi det har høj prioritet at gå ind og tjekke seneste nyt. I nyhederne kan I indsætte links til elektroniske dokumenter, håndbøger og formularer, der fører direkte ind i centrale data og processer.

Sikkert QMS system

Ledelsen får et sikkert værktøj, når I har brug for at kommunikere om vitale eller følsomme informationer til medarbejderne. I kan eksempelvis skrive en nyhed til alle medarbejderne om de seneste GDPR-retningslinjer og vedhæfte relevante links og direktiver. Brugerne slipper for en strøm af mails i indbakken og den viden, der er blevet kommunikeret, er altid tilgængelig.

Effektiv og tidsbesparende

Nyhedsportalen bliver jeres arkiv, hvor I gemmer vigtig viden og information. Når en ny medarbejder har brug for at læse op på GDPR-retningslinjerne, kan medarbejderen finde det hele i Nyhedsportalen. I slipper for at bruge kostbar tid på finde gamle mails og sende dem videre.

Nemt og brugervenligt

Den elektroniske nyhedsportal er nem at komme i gang med og meget brugervenlig. Med et enkelt ’newsboard’ kan brugeren oprette og målrette nyheder. Det er nemt at styre og tildele rettigheder, så I har fuld kontrol over, hvem der kan sende budskaber og nyheder.

APP

Dokumentstyring
– altid ved hånden

Savner jeres virksomhed fleksible mobile løsninger, der hjælper de medarbejdere, der tit er på farten og ikke altid har adgang til nettet?

App’en giver jer adgang til at arbejde offline med fx jeres dokumentstyring og registreringer. Så snart I er online igen, bliver alle registreringer, kommentarer og ændringer synkroniseret over i jeres D4InfoNet.

Vores kunder spænder bredt

Hos D4 har vi en bred skare af kunder. Vi servicerer både private og offentlige virksomheder, ligesom vi er repræsenteret i en lang række forskellige brancher, som fx fødevare, medicinal, offshore, logistik og transport samt mange forskellige typer af produktionsvirksomheder. Vi servicerer alle størrelser af virksomheder. Lige fra små virksomheder med under 10 medarbejdere til multinationale selskaber med flere tusinde medarbejdere. En stor del af vores kunder er certificerede indenfor forskellige standarder som fx ISO, GxP og FDA. Alle benytter den samme standardløsning, tilpasset deres behov.

Få en live demonstration af D4Whistler

Niels-Richard Christensen, CEO & Morten Rønn Rasmussen, CDO

En seriøs samarbejdspartner

Som iværksættere har vi et stærkt DNA, og vi lever af innovation, kreativitet, samarbejde og professionalisme. D4 er et kvalitetsbrand, der udvikler løsninger, som former sig efter kundens behov – ikke omvendt. Hvis vi ikke leverer, kan mange af vores kunder ikke drive deres virksomhed. Derfor skal de kunne stole 100% på os.

D4 er certificeret efter DS/EN ISO 9001:2015 og DS/EN ISO/IEC 27001:2017. Disse to standarder står for kvalitet og informationssikkerhed – to elementer vi vægter højt uanset om det handler om vores ledelsessystem, applikationer, udvikling eller service.

Send os en besked

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Book en demo

Få en uforpligtende demo af D4InfoNet, og
hør hvordan D4 kan optimere jeres processer.

Få tilsendt brochure

Få tilsendt en fysisk brochure om D4’s produkter og om vores
kvalitetsledelsessystem D4InfoNet.

+45 45 90 31 50

Info@d4.dk

Askvang 11, 3400 Hillerød

Få tilsendt en produkt-brochure

Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.

Få tilsendt en produktbrochure

Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.

Få en gennemgang af D4InfoNet

Book en tid med en af vores konsulenter.
Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Få en gennemgang af D4InfoNet

Book en tid med en af vores konsulenter. Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Få tilsendt en produkt-brochure

Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.

Få tilsendt en produktbrochure

Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.

Søg på D4InfoNet.dk

Tilmeld dig til et af vores kurser

Udfyld felterne, så kontakter vi dig.

Tilmeld dig til et af vores kurser

Udfyld felterne, så kontakter vi dig.