I den elektroniske formular kan I registrere en række væsentlige data om jeres leverandører på en enkel måde. Tjeklister og drop-downbokse gør det digitale værktøj let tilgængeligt.
Få et overblik over jeres leverandører og samarbejdspartnere. I kan nemt se, hvilke leverandører, der er godkendte, og hvilke leverandører I ikke handler med.
Formularen til at registrere leverandører er udviklet til at dokumentere, at jeres samarbejdspartnere overholder kvalitetskravene. I får det fulde overblik og kan – overfor kunder, auditorer eller andre – dokumentere, at I løbende tager stilling til hver enkelt samarbejdspartner. I får en påmindelse, når I igen skal vurdere, om leverandøren lever op til kravene. Det er typisk hvert andet år, men I kan indstille det med de intervaller, I ønsker.
I den elektroniske formular kan I registrere en række væsentlige data om jeres leverandører på en enkel måde. Tjeklister og drop-downbokse gør det digitale værktøj let tilgængeligt. I kan angive, om en leverandør er en godkendt samarbejdspartner, eller om det er en virksomhed, I ikke handler med. I kan også angive om leverandøren er med eller uden audit. Med systemets logfunktion kan I se, hvilke personer, der har godkendt leverandøren og hvornår, så I hele tiden har det fulde overblik.
En søgefunktion giver medarbejderne hurtig adgang til at finde de leverandører, de kan handle med, når der er behov for at købe noget til jeres virksomhed, og de kan se, hvilke varer de må købe hos leverandøren. Systemet er meget nemt at anvende for brugerne, og I kan hurtigt komme i gang med at anvende det.
Opnå elektronisk styring undervejs i processen. Både hvad angår utilsigtede hændelser, afvigelsesrapportering, korrigerende handlinger, reklamationer, opsamling af forbedringstiltag og forslag m.v.
Opnå elektronisk styring af risikoana-lyser med tilhørende risikofaktorer og mulighed for at udarbejde handleplaner for disse. Dette betyder, at I altid kan træffe beslutninger på baggrund af valide data.
Opnå elektronisk styring af kontrol-arbejdet af arbejdsgange. I får alle de værktøjer, der skal til for at facilitere en auditplan. Fra auditindkaldelser til opgavefordeling, håndtering af obser-vationer, fejlsporing og dokumentation.
Opnå elektronisk styring af alt, hvad der har med jeres udstyr at gøre. I kan blandt andet styre serviceintervaller og få påmindelser herom. I kan vedhæfte brugervejledninger, garantibeviser, ser-vicerapporter så I har alt samlet ét sted.
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Få en uforpligtende demo af D4InfoNet, og
hør hvordan D4 kan optimere jeres processer.
Få tilsendt en fysisk brochure om D4’s produkter og om vores
kvalitetsledelsessystem D4InfoNet.
D4 ApS
Askvang 11
DK-3400 Hillerød
Denmark
D4 ApS
Askvang 11
3400 Hillerød
Danmark
Tlf.: +45 45 90 31 50
CVR Nr: 25 92 10 97
D4 ApS
Askvang 11
3400 Hillerød
Danmark
Tlf.: +45 45 90 31 50
CVR Nr: 25 92 10 97
COPYRIGHT © 2023 D4 ApS – Alle rettigheder forbeholdes
COPYRIGHT © 2023
D4 ApS – Alle rettigheder forbeholdes
Få en gennemgang af D4InfoNet
Book en tid med en af vores konsulenter.
Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Få en gennemgang af D4InfoNet
Book en tid med en af vores konsulenter. Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Få tilsendt en produkt-brochure
Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.
Få tilsendt en produktbrochure
Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.
Søg på D4InfoNet.dk
Tilmelding D4InfoNet ERFA 2023
Udfyld felterne, så sender vi en bekræftelse på din tilmelding.
Tilmelding til D4InfoNet ERFA 2023
Udfyld felterne, så sender vi en bekræftelse på din tilmelding.
Tilmeld dig til et af vores kurser
Udfyld felterne, så kontakter vi dig.
Tilmeld dig til et af vores kurser
Udfyld felterne, så kontakter vi dig.