REGISTRERING AF AFVIGELSER

Fuldt overblik over afvigelser

Med formularen til at registrere afvigelser får I et fuldt overblik, og I sikrer og optimerer jeres arbejdsgange. Når der sker noget i jeres virksomhed, som I har brug for at undersøge nærmere, kan I rapportere det enkelt og effektivt.

Registrering af afvigelser

Med Registrering af afvigelser kan I opnå elektronisk styring undervejs i processen. Både hvad angår utilsigtede hændelser, afvigelsesrapportering, korrigerende handlinger, reklamationer, opsamling af forbedringstiltag og forslag m.v.

Stærkt ledelsesværktøj

I får et stærkt ledelsesværktøj til at håndtere afvigelser og optimere jeres arbejdsgange. Når der er en afvigelse, laver I en simpel registrering i formularen, og derefter kan I følge håndteringen hele vejen. I kan følge med i workflowet for håndteringen af afvigelsen og tydeligt se, hvor langt I er med behandlingen. I får hele tiden data og statistik over afvigelserne, og dermed kan ledelsen følge udviklingen tæt og reagere hurtigt, hvis der er større udsving.

Brugervenlig platform

Det er nemt at komme i gang med at bruge standardformularen. Den brugervenlige løsning er med til at sikre, at afvigelser bliver registreret og rapporteret. Fordi det er så nemt at behandle registreringerne, er det også et godt værktøj til at behandle store mængder af afvigelser eller forbedringsforslag. Formularen kan nemt og enkelt udvides til at passe til jeres behov og miljø.

God dokumentation

Formularen er et værktøj til kvalitetsstyring og til at optimere jeres virksomhed. Certificeringer og kunder stiller krav om, at virksomheder kan dokumentere håndteringen af deres afvigelser, og her får I et redskab til netop det. I kan dokumentere, at I gør det nødvendige for at håndtere afvigelser, at I rapporterer og tager stilling til dem. Formularen er også et stærkt Lean-værktøj, da I løbende og enkelt kan lave forbedringer og justere de processer, der ikke fungerer.

Styrk interne processer
med formularer

Effektiv planlægning og årsoversigt

Med årsoversigtformularen får I et stærkt, digitalt ledelsesværktøj til at registrere og synliggøre virksomhedens vigtige aktiviteter og begivenheder i løbet af året.

Digital styring af riskoanalyse

Opnå elektronisk styring af risikoana-lyser med tilhørende risikofaktorer og mulighed for at udarbejde handleplaner for disse. Dette betyder, at I altid kan træffe beslutninger på baggrund af valide data.

Organiser jeres aktiver

Formularen er et effektivt digitalt ledelsesværktøj til at dokumentere jeres aktiver. I kan nemt og løbende få overblik over aktiver og deres stand og vurdere, om I skal skille jer af med noget.

Styring af service
og udstyr

Opnå elektronisk styring af alt, hvad der har med jeres udstyr at gøre. I kan blandt andet styre serviceintervaller og få påmindelser herom. I kan vedhæfte brugervejledninger, garantibeviser, ser-vicerapporter så I har alt samlet ét sted.

Send os en besked

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Book en demo

Få en uforpligtende demo af D4InfoNet, og
hør hvordan D4 kan optimere jeres processer.

Få tilsendt brochure

Få tilsendt en fysisk brochure om D4’s produkter og om vores
kvalitetsledelsessystem D4InfoNet.

+45 45 90 31 50

Info@d4.dk

Askvang 11, 3400 Hillerød

Få en gennemgang af D4InfoNet

Book en tid med en af vores konsulenter.
Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Få en gennemgang af D4InfoNet

Book en tid med en af vores konsulenter. Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Få tilsendt en produkt-brochure

Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.

Få tilsendt en produktbrochure

Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.

Søg på D4InfoNet.dk