Med formularen til registrering af aktiver får I et digitalt værktøj til at planlægge og sætte jeres aktiver i system. I får et effektivt og brugervenligt ledelsesværktøj til at holde styr på jeres aktiver.
Det er afgørende, at I til hver en tid har det fulde overblik over virksomhedens aktiver. Med formularen til registrering af aktiver kan I skabe synlighed og overblik over køretøjer, maskiner, IT-udstyr og andet, der er vitalt for jeres forretning. I bliver I stand til at dokumentere, hvilke aktiver I har, og I får et effektivt ledelsesværktøj til at styre og håndtere dem.
Formularen er et digitalt ledelsesværktøj, der er udviklet til at dokumentere jeres aktiver. I kan nemt og løbende få overblik over aktiver og deres stand og vurdere, om I skal skille jer af med noget eller forbedre nogle af aktiverne. Dermed er det også et godt styringsværktøj til at overholde ISO-standarderne. Med systemet får I også et overblik over tidligere og udgåede aktiver. I kan nemt styre rettighederne og bestemme, hvem der har adgang til at se de registrerede aktiver.
Når I registrerer værdifulde aktiver, kan I vedhæfte bilag som brugervejledninger, fakturaer og garantibeviser. I kan koble aktiverne op på en ejer – den person der har det daglige ansvar for fx maskinen eller IT-serveren. Et aktiv kan også være en af jeres nøglepersoner. I kan lave en risikovurdering og være klar med en handleplan, hvis eksempelvis serveren går ned, eller en af jeres vitale maskiner går i stykker. Dermed minimerer I risici i forretningen og optimerer jeres processer.
Formularen er en meget brugervenlig standardformular. Der er en række kategorier til inddeling af aktiver. Passer jeres aktiver ikke ind i kategorierne, er det hurtigt og nemt at tilpasse med de kategorier, I har brug for. De brugere, der har behov for at bruge systemet, kan nemt klikke sig ind og se, hvilke aktiver de er ansvarlige for.
Med årsoversigtformularen får I et stærkt, digitalt ledelsesværktøj til at registrere og synliggøre virksomhedens vigtige aktiviteter og begivenheder i løbet af året.
Opnå elektronisk styring af risikoana-lyser med tilhørende risikofaktorer og mulighed for at udarbejde handleplaner for disse. Dette betyder, at I altid kan træffe beslutninger på baggrund af valide data.
I den elektroniske formular kan I registrere en række væsentlige data om jeres leverandører på en enkel måde. Tjeklister og drop-downbokse gør det digitale værktøj nemt tilgængeligt.
Opnå elektronisk styring af alt, hvad der har med jeres udstyr at gøre. I kan blandt andet styre serviceintervaller og få påmindelser herom. I kan vedhæfte rapporter så I har alt samlet ét sted.
Få en uforpligtende demo af D4InfoNet, og
hør hvordan D4 kan optimere jeres processer.
Få tilsendt en fysisk brochure om D4’s produkter og om vores
kvalitetsledelsessystem D4InfoNet.
COPYRIGHT © 2024 D4 ApS – Alle rettigheder forbeholdes
COPYRIGHT © 2023
D4 ApS – Alle rettigheder forbeholdes
Få en gennemgang af D4InfoNet
Book en tid med en af vores konsulenter.
Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Få en gennemgang af D4InfoNet
Book en tid med en af vores konsulenter. Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Få tilsendt en produkt-brochure
Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.
Få tilsendt en produktbrochure
Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.
Søg på D4InfoNet.dk
Tilmeld dig vores kurser i D4Academy
Udfyld venligst felterne nedenfor, så kontakter vi dig med en endelig bekræftelse via e-mail.
Tilmeld dig vores kurser i D4Academy
Udfyld venligst felterne nedenfor, så kontakter vi dig med en endelig bekræftelse via e-mail.
Tilmeld dig vores kurser i D4Academy
Udfyld venligst felterne nedenfor, så kontakter vi dig med en endelig bekræftelse via e-mail.
Tilmeld dig vores kurser i D4Academy
Udfyld venligst felterne nedenfor, så kontakter vi dig med en endelig bekræftelse via e-mail.