Med det brugervenlige værktøj til risikovurderinger får I et overblik over virksomhedens risici og jeres arbejdsgange, når det uventede sker. I kan nemt dokumentere, at I arbejder seriøst med risikoanalyser.
Konstante risikovurderinger er afgørende for virksomheder, der til hverdag arbejder med kvalitetsledelse. Hvad er risikoen for, at serverrummet bliver oversvømmet ved skybrud, og hvilke konsekvenser har det for os, når en pandemi rammer? Med den enkle elektroniske formular til risikovurderinger kan I skabe et godt overblik over risici. I kan dokumentere, at I tænker hele vejen rundt, tager stilling til jeres risici og arbejder med dem.
I får et digitalt overblik over workflowet, tilknyttet hver enkelt risikoanalyse, og I kan hele tiden se, hvor langt I er med håndteringen. Systemet hjælper jer med at vurdere alvoren, så I får en risikograd for hver risiko. I kan skrive og dokumentere, hvad I gør for at minimere og håndtere risikoen, eller I kan vælge at acceptere risikoen. Det afgørende er, at I hele tiden kan dokumentere, at I tager stilling til risici, og at I har et overblik over, hvilke personer, der er involveret i behandlingen af en risiko.
Det er nemt at anvende formularen og komme i gang med at lave risikoanalyser. I kan oprette risikovurderinger af få vigtige maskiner og produkter, eller I kan analysere alt det, I synes er væsentligt. Det kan også være en risikoanalyse af nøglepersoner, og konsekvenserne, hvis de finder et nyt job eller bliver syge.
Den elektroniske formular er et stærkt værktøj til alle virksomheder, der ønsker at synliggøre risici og dokumentere arbejdet med dem. Standardformularen er et brugervenligt værktøj for både større og mindre virksomheder. I kan også bruge formularen til at registrere muligheder i virksomheden og være proaktive i forhold til at udvikle og forbedre processer og produkter.
Med årsoversigtformularen får I et stærkt digitalt ledelsesværktøj til at registrere og synliggøre virksomhedens vigtige aktiviteter og begivenheder i løbet af året.
Formularen er et effektivt digitalt ledelsesværktøj til at dokumentere jeres aktiver. I kan nemt og løbende få overblik over aktiver og deres stand og vurdere, om I skal skille jer af med noget
I den elektroniske formular kan I registrere en række væsentlige data om jeres leverandører på en enkel måde. Tjeklister og dropdownbokse gør det digitale værktøj nemt tilgængeligt.
Opnå elektronisk styring undervejs i processen. Både hvad angår utilsigtede hændelser, afvigelsesrapportering, korrigerende handlinger, opsamling af forbedringstiltag og forslag m.v.
Få en uforpligtende demo af D4InfoNet, og
hør hvordan D4 kan optimere jeres processer.
Få tilsendt en fysisk brochure om D4’s produkter og om vores
kvalitetsledelsessystem D4InfoNet.
COPYRIGHT © 2025 D4 ApS – Alle rettigheder forbeholdes
COPYRIGHT © 2025
D4 ApS – Alle rettigheder forbeholdes
Få en gennemgang af D4InfoNet
Book en tid med en af vores konsulenter.
Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Få en gennemgang af D4InfoNet
Book en tid med en af vores konsulenter. Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Få tilsendt en produkt-brochure
Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.
Få tilsendt en produktbrochure
Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.
Søg på D4InfoNet.dk
Tilmeld dig vores kurser i D4Academy
Udfyld venligst felterne nedenfor, så kontakter vi dig med en endelig bekræftelse via e-mail.
Tilmeld dig vores kurser i D4Academy
Udfyld venligst felterne nedenfor, så kontakter vi dig med en endelig bekræftelse via e-mail.
Tilmeld dig vores kurser i D4Academy
Udfyld venligst felterne nedenfor, så kontakter vi dig med en endelig bekræftelse via e-mail.
Tilmeld dig vores kurser i D4Academy
Udfyld venligst felterne nedenfor, så kontakter vi dig med en endelig bekræftelse via e-mail.