SUCCESHISTORIER

En standardløsning
- forskellige behov

En af de helt store styrker ved D4InfoNet er, at det er samme standardløsning, der er udgangspunktet for alle vores kunder. Med en bred kundeskare er der naturligvis mange forskellige måder at arbejde med D4InfoNet på. For at give en idé om, hvordan D4InfoNet kan gøre en forskel for jeres virksomhed, har vi her samlet en række cases som inspiration.

Se, hvordan vi forbedrede arbejdsgangene med
ledelsessystemet D4InfoNet

I mere end 40 lande arbejder flere end 3 millioner brugere til hverdag med D4InfoNet. Her er blot nogle af vores mange succeshistorier.

Se vores kunders oplevelser med D4InfoNet

Afspil video

Løgstrup Steel er en produktionsvirksomhed, der er specialister i el-, styre- og tavleanlæg til industrien. Løgstrup Steel benytter D4InfoNet til at optimere deres kvalitetsledelse og deres processer. D4InfoNet bliver både benyttet i administrationen og i produktionen, hvor der er opstillet computere. Hør Kvalitets- og miljøkoordinator Mick Larsen give et indblik i Løgstrup Steels brug af D4InfoNet her.

Afspil video

Falck hjælper mennesker i nød i hele verden. Det gør de gennem fem forskellige forretningsområder; Emergency, Assistance, Healthcare, Safety Services og Global Assistance. Falck benytter D4InfoNet på globalt plan og på tværs af forretningsområder. I denne video giver Global QHSE Director Mette Bojsen indsigt i, hvordan Falck benytter D4InfoNet. Derudover besøger vi en ambulancestation, hvor de bruger D4InfoNet til at gøre deres hverdag nemmere.

Afspil video

NNE er en rådgivende ingeniørvirksomhed inden for Pharma. NNE er certificeret inden for flere forskellige ISO-standarder og kvalitet er derfor helt altgørende i deres hverdag. Hør Global Quality Director Henrik Feldthusen fortælle om, hvordan de benytter D4InfoNet som et værktøj til at optimere deres kvalitetsledelse.

Læs om vores kunders erfaringer med D4InfoNet

"Certificeringer er en læringsproces, man kun bliver klogere og bedre af"

”Overordnet handler en god certificerings- og auditproces om åbenhed og ærlighed, der går begge veje. Det er jo ikke fjenden, der kommer på besøg,” siger kvalitetsassistent Niels Ravn Schmidt fra Easyfood A/S, der producerer kvalitetsbagværk til bl.a. Starbucks, McDonald’s og COOP

"Vi ville have et brugervenligt system - og har fået det"

Når Styrelsen for Patientsikkerhed træffer beslutninger som myndighed, kan det have stor betydning for sundhedspersoner og sundhedsorganisationer i det danske sundhedsvæsen. ”Derfor er det afgørende for os at have styr på de interne processer og at sikre kvalitet og ensartethed i sagsbehandlingen på tværs af organisationen,” siger styrelsens kvalitetschef Henrik Kousholt.

"Et system, der klarer både dokumenthåndtering og validering"

Da Heka Dental A/S skulle investere i en digital platform, faldt valget på D4InfoNet, fordi det er et enkelt og brugervenligt system, der også kan validere virksomhedens software. ”Vi fik et godt tilbud på en standardløsning, der netop passede til os,” siger kvalitetsansvarlig Claus van der Goot.

"Enkel validering med standard testprotokol"

Testprotokollen er det vigtigste at have på plads, når it-systemer og software skal valide­res. Vitrex Medical A/S bruger D4InfoNets standardversion. ”Den beskriver udførligt, hvad man skal undersøge og teste, og der står også, hvad det forventede resultat er. Og så er det bare at verificere, at det stemmer med virkeligheden,” siger Quality & System manager i Vitrex, Peter Jørgensen.

”Man skal afsætte tid og ressourcer til at gennemføre en certificering, men det betaler sig”

“Den største force ved D4InfoNet er, at vi er sluppet af med forældede papirversioner af vejledninger m.v. Nu ved vi, at vi altid bruger de gældende dokumenter, når vi starter en ny sag. Overblikket er også en stor fordel. Vi samler afvigelser i D4Flow og bruger D4KeyFigures til at se, om der fx er mange leverandørfejl eller fejl på tegningerne”, siger Nikolaj Hviid, Technical Documentation Assistant

”D4InfoNet er kvalitetschefens
hedeste drøm, for det kan alt”

”Da vi skulle vælge system, lagde vi vægt på gode søgefunktioner, der hjælper os med hurtigt at finde dét, vi skal bruge. I D4InfoNet kan du indsætte keywords på dokumenterne, så de dukker op i relaterede søgeresultater, og søgningen foregår selv i vedhæftede dokumenter og pdf’er.” siger Susanne Norsgaard, Manager Network and Linehaul Operation.

"D4Infonet hjælper os med at få gjort de ting, vi har sagt, vi ville gøre for kunderne"

En dybt og bredt forankret CSR-politik, der sikrer et balanceret forhold mellem mennesker, miljø og økonomi, er omdrejningspunktet for non-profitvirksomheden Dansk Retursystem. CSR-chef Peter Harpsøe Engel har været primus motor på at etablere og udbrede CSR-ledelsessystemet i hele virksomheden ved hjælp af D4InfoNet. Her fortæller han om løsningerne.

”Vi har øget gennemsigtigheden og løftet kvalitetsstyringen”

Længe fungerede det fint med mapper på fællesdrevet i de økologiske mejerier Naturmælk og Øllingegaard. Men IFS-certificeringen krævede et digitalt ledelsessystem, og i dag er D4InfoNet en aktiv og funktionel ramme for kvalitetsarbejdet i virksomheden, hvor alle medarbejdere bruger systemet. Her er, hvad kvalitetsleder Maiken Stubkjær Schubert fortæller

”D4InfoNet er kvalitetschefens
hedeste drøm, for det kan alt”

Løgstrup Steel er en produktionsvirksomhed, der er specialister i el-, styre- og tavleanlæg til industrien. Løgstrup Steel benytter D4InfoNet til at optimere deres kvalitetsledelse og deres processer. D4InfoNet bliver både benyttet i administrationen og i produktionen, hvor der er opstillet computere. Hør Kvalitets- og miljøkoordinator Mick Larsen give et indblik i Løgstrup Steels brug af D4InfoNet her.

"Et system, der klarer både dokumenthåndtering og validering"

Da Heka Dental A/S skulle investere i en digital platform, faldt valget på D4InfoNet, fordi det er et enkelt og brugervenligt system, der også kan validere virksomhedens software. ”Vi fik et godt tilbud på en standardløsning, der netop passede til os,” siger kvalitetsansvarlig Claus van der Goot.

Send os en besked

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Book en demo

Få en uforpligtende demo af D4InfoNet, og
hør hvordan D4 kan optimere jeres processer.

Få tilsendt brochure

Få tilsendt en fysisk brochure om D4’s produkter og om vores
kvalitetsledelsessystem D4InfoNet.

+45 45 90 31 50

Info@d4.dk

Askvang 11, 3400 Hillerød

Få en gennemgang af D4InfoNet

Book en tid med en af vores konsulenter.
Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Få en gennemgang af D4InfoNet

Book en tid med en af vores konsulenter. Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Få tilsendt en produkt-brochure

Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.

Få tilsendt en produktbrochure

Læs mere omkring vores produkter. Udfyld felterne, så fremsender vi en brochure til dig, hurtigst muligt.

Søg på D4InfoNet.dk